social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

گزارش تصویری

بيشتر

چهارشنبه1402/3/24

18:44:5

1090

توسط مدیرکل استاندارد هرمزگان صورت گرفت؛

اعطای گواهینامه تایید صلاحیت ایزو 17025 به آزمایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

آزمایشگاه شرکت نفت ستاره خلیج فارس، گواهینامه تایید صلاحیت ایزو  17025 دریافت کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد، گواهینامه تایید صلاحیت استاندارد ایزو/آی ای سی 17025:2017 به آزمایشگاه مجهز شرکت نفت ستاره خلیج فارس ازسوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران توسط مدیرکل استاندارد هرمزگان به مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعطاء شد.
مدیرکل استاندارد هرمزگان در این آیین با تبریک اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه به مدیرعامل و کارکنان ایثارگر شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: به مناسبت روز جهانی تایید صلاحیت، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، که آزمایشگاه این پالایشگاه با پیشرفته ترین تجهیزات موفق شد با همتی که مدیرعامل و کارکنان داشتند، استاندارد ایزو 17025 را اخذ کنند و این گواهینامه به مدیرعامل پالایشگاه اعطاء شد.
محمدسروش سهیلی راد افزود: مطمئنا دریافت این استاندارد کمک بسزایی در افزایش صادرات محصولات و فرآورده های پالایشگاهی دارد.
سهیلی راد با بیان اینکه امیدواریم با گسترش دامنه های آزمایشگاهی و همچنین افزایش صادرات فرآورده‌های پالایشگاه، قدم های بزرگتری توسط این پالایشگاه برداشته شود؛ تصریح کرد: این استاندارد تسهیل کننده صادرات محصولات و فرآورده‌های پالایشگاهی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که مجموعه صنعت نفت ونیرو در بخش های مختلف امانت دار مردم کشورمان هستند که در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و در زمان شیوع کرونا نیز این مدافعان انرژی ازخودگذشتگی و ایثارگری را به نمایش گذاشتند و شهدایی را تقدیم انقلاب کردند.
مدیرکل استاندارد هرمزگان از فعالان صنعت نفت در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به دلیل خدمات موثر و تحولی در پیشرفت و توسعه کشور و همچنین ارائه خدمت در مسیر استاندارد و کیفیت تقدیر کرد.
وی کسب استاندارد ایزو 17025 توسط آزمایشگاه مجهز این پالایشگاه را نقطه قوت برای کشور خواند و گفت: در حوزه میعانات گازی، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس اولین و برترین پالایشگاه است که آزمایشگاه این پالایشگاه نیز استاندارد ایزو 17025 را دریافت کرد.
مديرکل استاندارد هرمزگان همچنین با اشاره به لزوم گسترش آزمایشگاه های مرجع در استان، تصریح کرد: با تاکیدات معاون اول رئیس جمهور، آزمایشگاه مرجع فرآورده های نفتی و بنزین اداره کل استاندارد هرمزگان در بندرعباس در حال احداث است که تا شهریورماه به بهره برداری می رسد.

انعکاس خبر در سایر رسانه ها
صبح ساحل
برنا نیوز
دریا نیوز
نفت امروز

.

 

تصاویر