social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

دوشنبه1402/12/7

10:56:0

271

مدیر کل استاندارد هرمزگان عنوان کرد:

لزوم ورود شرکت‌های دانش بنیان استان به حوزه خدمات

در مراسمی با حضور جمعی از واحدهای فناور و دانش بنیان استان، مدیر کل استاندارد هرمزگان پیشنهاد نمود شرکت‌های دانش بنیان در حوزه خدمات نیز ورود کنند و نگاه مدیران آن شرکت‌ها تنها به بازارهای هدف داخلی معطوف نگردد.

به گزارش روابط عمومی استاندارد هرمزگان، دکتر محمد سروش سهیلی راد صبح روز دوشنبه 30 بهمن، در نشستی با حضور دکتر نصیری رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان و جمعی از مدیران شرکت‌های شاخص دانش بنیان و فناور استان در سالن استاندارد هرمزگان، با اشاره به تعامل استاندارد با شرکت‌های تولیدی اظهار داشت: باید تلاش کنیم ضمن بومی نمودن دانش، نسبت به تسریع و تسهیل صادرات کالاهای تولیدی دانش بنیان اقدام نماییم.
سهیلی‌راد در ادامه سخنان خود افزود: پیشنهاد می‌کنم شرکت‌های دانش بنیان استان در حوزه خدمات نیز ورود کنند و نگاه مدیران آن شرکت‌ها تنها به بازارهای هدف داخلی معطوف نگردد.
مدیر کل استاندارد هرمزگان تصریح کرد: اقدامات تاثیرگذار بر افزایش اشتغال باید مورد توجه باشد و همواره مشکلات شناسایی شود تا در تصمیم‌گیری‌ها موثر باشد.

لازم به ذکر است این جلسه، با هدف همگامی استاندارد سازی با فناوری های نوین و محصولات فناور محور در واحدهای تولیدی دانش بنیان برگزار شد. همچنین تشکیل دو کارگاه آموزشی آشنایی با دستورالعمل اعطای دانش نماد و نانو نماد نیز از جمله برنامه‌های دیگری بود که در حاشیه آن نشست در نظر گرفته شد.

 

تصاویر