social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1402/7/26

17:16:0

302

پیام مدیرکل استاندارد هرمزگان در محکومیت جنایت رژیم اشغالگر قدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان هرمزگان، محمد سروش سهیلی راد مدیر کل استاندارد هرمزگان با صدور پیامی حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم غزه، به ویژه حمله به بیمارستان المعدانی، را محکوم کرد. در متن این پیام آمده است:
نقض حقوق بشر و اقدامات سفاکانه رژیم کودک کش صهیونیستی، قلب میلیون ها وجدان بیدار و مسلمانان راستین را به درد آورده است.
اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان المعدانی و کشتار صدها تن از مردم بی دفاع، نشان از استیصال این غده سرطانی دارد و تحقق بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شکستن هیمنه این رژم غاصب و وعده اضمحلال آن را به واقعیت نزدیکتر کرده است.
رژیم صهیونیستی پس از هفتاده چهار سال ظلم و خشونت، امروز با مجاهدت مجاهدین فی سبیل الله و شجاعت غیور مردان جبهه مقاومت به مرز پاشیدگی رسیده است. به همین دلیل، شکست های غیر قابل ترمیم خود را با حملات وحشیانه و کورکورانه به بیمارستان و به شهادت رساندن صد ها کودک و جوان و سالخورده، جبران کرده است که این نیز در سیاهه جنایات این رژیم ثبت و ضبط خواهد شد.
امروزدر فلسطین نبردی بین ظلم و آزادی خواهی در جریان است. اما آنچه رژیم غاصب و همفکران او باید از آن درس بگیرند، آن است که مسلمانان آزاده ذلت را نمی پذیرند و با فریاد هیهات من الذله درمقابل ظالمین ایستادگی و مقاومت می نمایند. به همین دلیل است که امروز شاهد مجاهدت های بی نظیر در حماسه طوفان الاقصی هستیم.
امروز فلسطین مرکز وحدت جهان اسلام است و ما خانواده استاندارد هرمزگان با اعلام همبستگی و اتحاد با مردم مظلوم فلسطین، حمایت همه جانبه خود را از اقدامات حماسه سازان طوفان الاقصی اعلام داشته و از جامعه جهانی و همه آزادی خواهان جهان درخواست داریم که مجدانه حمایت های معنوی و مادی را از مردم بی پناه غزه در مقابل ظلم رژیم صهونیستی به عمل آوردند.
در پایان اعلام می داریم جهت همدردی و همراهی با مردم مظلوم غزه و عزای عمومی اعلام شده، همایش روز جهانی استاندارد در استان هرمزگان را برگزار نخواهیم نمود و همدل با دیگر هموطنان، سیاهپوش این مصیبت عظمی هستیم.
رجاء واثق داریم که محو رژیم صهونیستی از صفحه روزگار با دستان پر توان شیران جبهه مقاومت را، در آینده ای نزدیک، به نظاره خواهیم نشست.
" إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقدَامَكُمۡ "