social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/9/18

09:16:4

309

به مناسبت هفته پژوهش:

بازدید دو ساعته مدیر کل استاندارد هرمزگان، از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان

دکتر سهیلی راد، مدیر کل استاندارد هرمزگان با همراهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی استاندارد هرمزگان، دکتر سهیلی‌راد، مدیر کل استاندارد هرمزگان و هیات همراه، در ظهر سومین روز از هفته پژوهش، با همراهی دکتر رنجبر رئیس واحد جامع دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان در محل دانشگاه آزاد اسلامی بازدید نموذند.
دکتر سهیلی‌راد در این بازدید دو ساعته، از آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری محققان دانشگاه‌های استان، واحدهای تولیدی و صنعتی و شرکت‌های فناور و دانش بنیان شامل تجهیزات هوشمندسازی ساختمان، صابون‌های تهیه شده از جلبک اسپیرولینا، نشاء اصلاح‌شده گیاهان دارویی، رله حفاظت و اتوماسیون پمپ، سیستم الکترونیکی پردازشگر و ... بازدید کرده و با محققان و پژوهشگران حاضر در غرفه‌ها گفتگو کردند.
در این بازدید دکتر پاسلار معاون پژوهشی دانشگاه آزاد، رضایی مسئول آموزش و زاهدی مسئول دفتر ارتباط با صنعت نیز علاوه بر حضور ریاست دانشگاه آزاد، مدیر کل استاندارد هرمزگان و هیات همراه را همراهی کردند.
لازم به یادآوری است نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار از تاریخ 11 تا 16 آذر در محل دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، با 79 غرفه در دانشگاه آزاد در حال برگزاری است.
اداره کل استاندارد هرمزگان ضمن برپایی غرفه، در حاشیه نمایشگاه اقدام به برگزاری سه کارگاه آموزشی با عناوین
آشنایی با استاندارد 17025 (الزامات عمومی برای احراز صلاحیت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون)، آشنایی با استاندارد ملی ایران به شماره 5 (ساختار و شیوه نگارش)، آشنایی با روش اجرایی فرایند تدوین استانداردهای ملی، به منظور آشنایی اساتید، اعضا هیئت علمی دانشگاه و مراکز پژوهشی نموده است.

 

تصاویر