social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/9/4

10:43:0

302

در راستای توسعه همکاری دانشگاه و استاندارد

نشست صمیمی مدیر کل استاندارد هرمزگان با مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کشور

به منظور توسعه همکاری تخصصی، آموزشی و آزمایشگاهی، هیاتی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در استاندارد هرمزگان با دکتر سهیلی راد مدیر کل استاندارد هرمزگان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد هرمزگان، صبح دوشنبه 29 آبان، دکتر سهیلی‌راد مدیر کل استاندارد هرمزگان در دفتر خود پذیرای حضور دکتر محمدی، مدیر کل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد کشور و هیات همراه ایشان متشکل از دکتر رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و تنی چند از معاونین آن دانشگاه بودند.
در این دیدار صمیمی، دکتر سهیلی‌راد ضمن استقبال از حضور هیات دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز امیدواری نمودند امکانات و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بتواند در پیشبرد ماموریت‌های تخصصی استاندارد هرمزگان، نقش بسزایی ایفا نماید.
مدیر کل استاندارد هرمزگان با اشاره به راههای تقویت نقش آفرینی نظام استاندارد در اقتصاد دریا محور، بر لزوم انعقاد تفاهم نامه مشترک، راه اندازی آزمایشگاه همکار و برنامه ریزی در جهت تشکیل کمیته‌های تدوین استاندارد ملی، تاکید نمودند.
در ادامه، دکتر عبدالله محمدی، مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر آمادگی این شبکه برای مشارکت در فعالیت‌های تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کردند و خواستار طرح موضوعات مشترک در جلسات کارشناسی و تخصصی  مد نظر شدند.
گفتنی است به سبب جایگاه ویژه استان هرمزگان، اداره کل استاندارد، همواره نقش موثری در تسریع مبادلات اقتصادی و صادرات و واردات ایفا می‌نماید و تعامل و همکاری با دانشگاههای سطح استان می‌تواند سهم بسزایی در توسعه خدمات آموزشی و کارآموزی فارغ التحصیلان و همچنین گسترش آزمایشگاهها به منظور تامیین نیازهای صنایع استان ایفا نماید.

 

تصاویر