social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1403/1/15

14:55:5

65

دعوت سرپرست اداره کل استاندارد هرمزگان از مردم جهت شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد هرمزگان، مهدی باقری سرپرست این اداره کل، از تمامی آحاد جامعه به ویژه خانواده بزرگ استاندارد جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

 در متن بیانیه این دعوت آمده است: روز قدس یادگار بزرگ بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (رحمته الله علیه) است که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند که این روز یادآور مظلومیت مردم فلسطین، لزوم وحدت مسلمانان دفاع از حق مظلومین و ایستادگی و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی باشد.
روز قدس امسال در شرایطی قرار داریم که جنایات گسترده و کشت و کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه همچنان ادامه دارد و حمله اخیر این رژیم سفاک به سفارت ایران در سوریه موجب شهادت سرداران رشید سپاه قدس کشورمان نیزگردید. از همین رو به یقین روز قدس شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان جهان و مردم ایران خواهیم بود. اینجانب ضمن حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین از آحاد جامعه به ویژه خانواده بزرگ استاندارد جهت شرکت در باشکوه راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب دعوت می نمایم.