social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1402/11/15

11:23:4

142

پیام تبریک مدیرکل استاندارد هرمزگان به مناسبت سالگرد چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر

به گزارش روابط عمومی استاندارد استان هرمزگان، دکتر سهیلی راد مدیر کل استاندارد هرمزگان، در پیامی سالگرد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر را تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

«بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم»

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً
حق آمد و باطل نابود شد؛ به حقیقت، باطل نابودشدنى است. «سوره مبارکه الإسراء»

 
۴۵ سال است از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ما همچنان محکم و استوار ایستاده ایم و در برابر همه تجاوزات ابرقدرت‌ها و سربلند و پیروزیم. توطئه‌ها و دسیسه‌ها نبردهای سخت و نرم نتوانست نهال نیرومند انقلاب اسلامی را در ایران و منطقه و جهان بلرزاند. سِّر این پیروزی ایستادگی و مقاومت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و توکل او به خداوند بزرگ و توسل به ائمه اطهار(ع) است.تداوم پیروزی‌های انقلاب نیز بدلیل پایمردی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.
خانواده بزرگ استاندارد هرمزگان از ظرفیت‌های خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه فجر امسال بهره خواهد برد و در کنار ملت ایران یوم الله ۲۲ بهمن را «فرصتی مبارک» برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدای تاریخ‌ساز، بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و نمایش توانمندی‌های سرشار خود به جبهه گسترده بد‌خواهان نظام که تغییر ماهیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هدف‌گذاری کرده‌اند قلمداد و این پیام قاطع و معنا‌دار را به آنان می‌دهد که با «لبیک به رهبری معظم» روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران عزیز را بیمه خواهند کرد
دکتر محمد سروش سهیلی راد
مدیر کل استاندارد هرمزگان