social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

شنبه1396/3/13

21:32:2

795

استعلام قیمت واگذاری امور نظافتی و خدماتی اداره کل استاندارد هرمزگان

یک: موضوع واگذاری عبارت است از: انجام همه امور نظافتی و خدماتی ساختمانهای اداره کل به شرح ذیل: الف- عمده وظایف مربوط به واگذاری: ۱٫ پیمانکار موظف به نظافت کلیه ساختمانهای اداره کل استاندارد هرمزگان و معاونت شهید رجایی و محوطه آنها با استفاده از ابزار و نیروی انسانی لازم می باشد. ۲٫ پیمانکار موظف […]

یک: موضوع واگذاری عبارت است از: انجام همه امور نظافتی و خدماتی ساختمانهای اداره کل به شرح ذیل:
الف- عمده وظایف مربوط به واگذاری:
۱٫ پیمانکار موظف به نظافت کلیه ساختمانهای اداره کل استاندارد هرمزگان و معاونت شهید رجایی و محوطه آنها با استفاده از ابزار و نیروی انسانی لازم می باشد.
۲٫ پیمانکار موظف است در ابتدای شروع قرارداد نسبت به برگزاری جلسه توجیهی و ابلاغ شرح وظایف برای کارگران تحت پوشش و حسب مورد جلسات آموزشی در طی دوره قرارداد برای پرسنل خویش اقدام نماید.
۳٫ تخلیه و تفکیک روزانه زباله (عنداللزوم چند بار در یک روز طبق جدول اعلامی از طرف اداره امور اداری ) از ساختمانها و حمل آن به نقاطی که توسط کارفرما تعیین می شود از وظایف پیمانکار می باشد. لازم به ذکر است پیمانکار موظف خواهد بود به منظور رعایت بهداشت از کیسه های مخصوص زباله استفاده نماید.
۴٫ واکس و پولیش کف راهروها ساختمانهای مشمول قرارداد با مواد مخصوص به صورت سالانه . ( در صورت لزوم با تجهیزات مکانیزه انجام می شود).
۵٫ پیمانکار موظف به نظافت کلیه دیوارها و سطوح، ضدعفونی و رسوب زدایی دستشویی ها و توالتها در کلیه ساختمانهای موضوع قرارداد خواهد بود.
۶٫ پیمانکار بایستی نظافت اماکن عمومی به خصوص راهروها، سرویس های بهداشتی و … را در فواصل زمانی که هیچگونه استفاده ای از آنها نمی شود (در طول شب) انجام دهد (عنداللزوم در روز).
۷٫ شستشوی موکتها، پتوها و قالیهای نمازخانه ها، مامور سرا و سایر اماکن حداقل یکبار در سال (شستشوی موارد ذکر شده حتماً از طریق ماشین انجام شود هزینه به عهده کارفرما می باشد).
۸٫ نظافت پشت و روی کلیه شیشه های ساختمانهای موضوع بند ب حداقل ماهانه یکبار.
۹٫ بازدید و نظافت پشت بام ساختمانهای موضوع قرارداد سالیانه.
۱۰٫ پذیرایی از کارکنان با چای بر اساس عرف سازمانی با استفاده از آب تصفیه، پیمانکار موظف است به تعداد آبدارخانه ها کارگر ثابت بکار گیرد. تهیه و تامین لوازم و مواد مربوط به این بند بعهده کارفرما می باشد.
۱۱٫ پذیرایی در مراسم، برنامه ها، سمینارها و همایشهای متعارف اداره کل در اوقات مختلف شبانه روز در ایام تعطیل و غیر تعطیل.( هزینه لوازم و اقلام پذیرایی بعهده اداره کل می باشد)
۱۲٫ تخلیه و بارگیری و جابجایی اثاثیه، لوازم آزمایشگاهی و … در تمام اوقات شبانه روز در داخل و خارج اداره کل در ایام تعطیل و غیر تعطیل (ساماندهی پرسنل تحت پوشش برای انجام وظیفه در ماموریتهای خارج از اداره کل و هزینه مربوطه به عهده پیمانکار می باشد) پیمانکار موظف است حداقل دو نفر نیروی آزاد علاوه بر سایر نیروها در اختیار داشته باشد.
۱۳٫ جابجایی و نظافت وسایل درون اطاق های اداری و آزمایشگاهی.
۱۴٫ پیمانکار متعهد می گردد نیروهای خدماتی لازم را در تمام ایام و اوقات مورد نیاز (تعطیل و غیر تعطیل) اداره کل تامین نماید.
۱۵٫ حق الزحمه نظافت در شب به صورت اضافه کار به پرسنل شاغل در روز پرداخت خواهد شد. مدیریت نیروهای شاغل در شب تا سقف اضافه کار مقرر به عهده پیمانکار می باشد.
۱۶٫ پیمانکار متعهد است بر کارکرد نیروهای خود نظارت داشته و حقوق و مزایای ایشان را طبق مقررات کار , و بیمه ایشان را طبق مقرات تامین اجتماعی پرداخت نماید.
۱۷٫ کارگران پیمانکار بایستی از لباسهای تمیز و مرتب و متحد الشکل با پلاک شناسایی و آرم شرکت استفاده نمایند. حضور ایشان بدون لباس کار در محیط اداره ممنوع است. (تهیه و هزینه لباس کار طی مدت قرارداد دو دست کفش، دستکش کار و … بعهده پیمانکار می باشد). برای هر مورد مشاهده عدم استفاده از لباس فرم بنا به گزارش مسئول امور اداری مبلغ ۲۰۰،۰۰۰ ریال جریمه منظور خواهد شد. لازم به ذکر است، انتخاب رنگ و جنس لباسها با نظر اداره خواهد بود.
۱۸٫ پیمانکار متعهد است با همه پرسنلی که از شرکت حق الزحمه دریافت می نمایند در ابتدای شروع فعالیت حسب مورد قرارداد کار (ساعتی، ماهانه، سالانه و …) منعقد نموده و یک نسخه از آن تحویل مدیریت منابع انسانی اداره کل نماید.
۱۹٫ گزارش کتبی به موقع خرابی دستشویی ها، حمامها و تجهیزاتی که در دسترس عموم باشد جهت رفع نواقص و تعمیر آنها به مسئولین ذیربط و مدیریت اداری اداره کل از وظایف پیمانکار می باشد. در صورت وارد شدن هر گونه خسارت ناشی از عدم گزارش فوق الاشاره، پیمانکار موظف به جبران خسارت وارده خواهد بود.
۲۰٫ انجام امور خدماتی تبلیغاتی نظیر نصب پرده و پلاکارد در داخل و خارج اداره کل.
۲۱٫ انجام سایر اموری که در حیطه کارهای خدماتی می باشد و در قرارداد ذکر نشده است با نظر اداره کل.
دو) سایر موارد مربوط به واگذاری امور نظافتی و خدماتی:
۱٫ تهیه و تامین وسایل و ابزار کار مورد نیاز از نوع مرغوب با تایید ناظر اداره کل برای انجام امور نظافتی و خدماتی از قبیل جارو، پارو، بیل، دستکش یکبار مصرف، سیم ظرفشویی، تی، پارچه تنظیف و سایر لوازم مورد نیاز به جز سطل زباله (ثابت) بعهده پیمانکار می باشد.
۲٫ تهیه و تامین مواد مصرفی لازم از قبیل شوینده و پاک کننده بهداشتی از نوع مرغوب با تایید ناظر اداره کل مثل جوهر نمک و مایع دستشویی و شیشه پاک کن و سایر موارد مورد نیاز به عهده پیمانکار می باشد. .
۳٫ پیمانکار موظف است افزایش های غیر متعارف بهای مواد و ابزار مورد نیاز خویش را در آنالیز هزینه ها منظور نماید. بابت افزایش قیمت های مواد و ابزار در طی قرارداد از طرف کارفرما مبلغی به پیمانکار پرداخت نخواهد شد.
۴٫ پیمانکار می بایست در ابتدای شروع فعالیت در (قرارداد) فهرست اقلام اموالی خویش را طی صورتجلسه ای با تایید مسئول امور اداری، در اختیارامین اموال و انبار قرار داده و بابت هر گونه ورود و خروج اموال، هماهنگی لازم را با اداره مذکور به عمل آورد.
۵٫ تهیه لیستی از مواد شوینده، و برند شرکت تولید کننده از طرف پیمانکار و تایید ناظر اداره کل از لحاظ کیفیت و مرغوبیت محصول مورد استفاده الزامی است. پیمانکار موظف است در دو هفته اول قرارداد با هماهنگی ناظر اداره کل نسبت به تهیه و ذخیره سازی مواد و ابزارآلات مورد نیاز مطابق نیاز حداقل ۶ ماه قرارداد اقدام نماید.
۶٫ پرداخت هر گونه اضافه کار و فوق العاده ماموریت روزانه و سایر فوق العاده های متعلقه طبق قانون کار و مقررات مربوط بعهده پیمانکار خواهد بود.
۷٫ پیمانکار موظف است در محل هایی که اداره لازم بداند از نیرو یا نیروهای ثابت که مورد تایید معاونت پشتیبانی اداره باشد، استفاده نماید.
۸٫ پیمانکار در ساعات عرف و قانونی کار روزانه، حق استفاده از توان و نیروی کارگری موجود در اداره کل را برای مقاصد خاص در خارج از اداره ندارد.
۹٫ پیمانکار موظف است در محل های خاص مورد نظر اداره کل از پرسنل زن استفاده نماید.
۱۰٫ انتخاب و بکارگیری کلیه نیروها توسط پیمانکار با هماهنگی و تایید معاونت پشتیبانی می باشد در غیر اینصورت اداره می تواند از پذیرش و بکارگیری نیرو ممانعت نماید.
۱۱٫ پیمانکار مسئول هر گونه عملکرد پرسنل خود بوده و جبران تمامی خسارت وارده از طرف آنان را بعهده خواهد داشت بدین منظور اداره به تناسب میزان و نوع وسایل و تجهیزاتی که در ا ختیار پیمانکار قرار میدهد در هنگام عقد قرارداد چک یا ضمانت نامه بانکی بعنوان تضمین از پیمانکار دریافت خواهد نمود.
۱۲٫ تامین سرویس ایاب و ذهاب پرسنل در اوقات غیرمتعارف سرویس کارمندی بعهده پیمانکار است.
۱۳٫ چنانچه در طول مدت قراداد به دلایلی حجمی از کل کار واگذار شده کاهش یا افزایش یابد به همان میزان درصدی از مبلغ گواهی کارکرد ماهانه بابت قرارداد تغیر خواهد کرد.
۱۴٫ چنانچه در طول دوره قرارداد به هر دلیلی از جمله اخراجی، بازنشستگی، مرخصی استعلاجی و مازاد مرخصی استحقاقی، حجمی از کار باقی بماند پیمانکار موظف است تا زمان انتخاب کارگر اصلی نسبت به جایگزین نیرو اقدام نماید. پیمانکار موظف است حداقل دو نفر نیروی آزاد علاوه بر سایر نیروها در اختیار داشته باشد.
۱۵٫ ارزیابی از کیفیت و کمیت کار انجام شده و امور اخلاقی و انضباطی عوامل پیمانکار توسط ناظر و سرویس گیرندگان اداره انجام خواهد شد. بدین منظور طبق دستورالعمل نظارتی اداره اقدام شده و پرداخت حق الزحمه ماهانه شرکت منوط به تایید گزارش از طریق مکانیزم مذکور می باشد.
۱۶٫ پیمانکار موظف است یک نفر را بعنوان نماینده و سرپرست کلی نیروهای بکار گرفته شده و رابط با اداره با تایید معاونت پشتیبانی معرفی نماید. چنانچه تا دو هفته اول پیمان نماینده معرفی نشود با اعلام معاونت پشتیبانی روزانه مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال بعنوان جریمه از کارکرد شرکت کسر خواهد شد. نماینده مذکور می بایست دارای ظرفیتهای سرپرستی باشد و با جنبه های مختلف کار و قانون کار و تامین اجتماعی و امور مالی و حسابداری آشنایی کافی داشته باشد و امور مربوط را رتق و فتق نماید.
۱۷٫ پیمانکار موظف است نسبت به اختصاص یک دستگاه رایانه و سایر ملزومات جهت اتصال به شبکه اتوماسیون اداری اداره برای نماینده خویش موضوع( بند ۱۶) اقدام نماید و مراودات و مکاتبات اداره با شرکت از این طریق انجام خواهد شد. در غیر اینصورت به ازای عدم تجهیز به ملزومات مذکور بر اساس گزارش رئیس اداره امور عمومی، ماهانه مبلغ ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال از کارکرد شرکت کسر خواهد شد.
۱۸٫ پیمانکار بایستی قبل از شروع قرارداد فهرست کامل پرسنل تحت پوشش و سرپرست ایشان، به همراه آدرس و شماره تلفن تماس با آنها را در اختیار کارفرما قرار دهد.
۱۹٫ پرداخت کلیه کسورات قانونی بعهده پیمانکار می باشد.
۲۰٫ هزینه مالیات بر ارزش افزوده مشروط به ثبت نام در مالیات بر ارزش افزوده و ارائه گواهینامه مربوط توسط پیمانکار به عهده اداره می باشد. لازم نیست پیمانکار در هزینه های خود هزینه مالیات بر ارزش افزوده را منظور نماید.
۲۱٫ مدت وا گذاری از ۱/۵/۱۳۹۵ به مدت ۱ سال می باشد.
۲۲٫ پیشنهاد دهندگان بایستی برنامه کاری خویش برای انجام امور خدماتی و نظافتی اعم از تقسیم کار، نحوه انجام و شرح مختصر وظایف را به اداره کل ارائه نمایند.
۲۳٫ پیشنهاد دهندگان بایستی دارای صلاحیت انجام کار از اداره کل کار و امور اجتماعی استان و یا مدارکی دال بر توانایی تجربه، سابقه و صلاحیت انجام کار در زمینه موضوع واگذاری باشند. به این منظور ارائه حداقل ۲ گواهی حسن انجام کار از سازمانها و شرکتهای معتبر ضروری می باشد.
۲۴٫ پیشنهاد دهندگان بایستی در مبلغ پیشنهادی خود، حقوق قانونی کارگران را با توجه به مصوبات و مقررات قانون کار و تامین اجتماعی در سال ۹۵ لحاظ نموده باشند
۲۵٫ پیمانکار موظف است برای جبران هزینه حوادث، فوت و … پرسنل تحت پوشش خویش و نیز صدمات ناشی از عملکرد پیمانکار و پرسنل تحت پوشش نسبت به اشخاص ثالث، قرارداد بیمه مسئولیت با شرکت های معتبر بیمه ای منعقد نماید.
۲۶٫ پیمانکار موظف است نتایج آزمایشات قبل از استخدام پرسنل تحت پوشش را در اختیار داشته باشد و یک نسخه از آن را به اداره کل تحویل نماید.
۲۷٫ پیمانکار ملزم به پرداخت کلیه حقوق و مزایا، اضافه کار، فوق العاده ماموریت روزانه و … کارگران خویش طبق مصوبات قانون کار در سال ۹۵ می باشد.
۲۸٫ پیمانکار بایستی توانایی پرداخت یک ماه حقوق پرسنل خود را در صورت نرسیدن اعتبار اداره کل داشته باشد و حسب مورد نسبت به پرداخت اقدام نماید.
۲۹٫ پیمانکار به اداره کل ضمن عقد خارج لازم وکالت بلاعزل می دهد چنانچه نسبت به تعهدات خویش به پرسنل تحت پوشش و سازمان تامین اجتماعی و اداره دارایی عمل ننماید راساً از محل کارکرد ماهانه شرکت، سپرده آن شرکت نزد اداره و ضمانت نامه را بدون نیاز به به هیچ حکم قانونی دیگر برداشت نموده و به مراجع مذکور پرداخت نماید.
۳۰٫ مصاحبه پیمانکار قبل از پایان مهلت شرکت در مناقصه با رئیس اداره امور پشتیبانی و منابع انسانی الزامی است.
۳۱٫ پیشنهادات بایستی مدارک لازم را در دو پاکت در بسته جداگانه پاکت الف) حاوی مدارک ثبت و اساسنامه شرکت مدارک مربوط به صلاحیت انجام کار در زمینه موضوع واگذاری، دو مورد حسن انجام کار ب) فرم بهای پیشنهادی و آنالیز دقیق هزینه ها.
توجه مهم: به پیشنهادات مبهم و مشروط و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳۲٫ متقاضی بایستی موضوع استعلام قیمت را روی پاکتهای الف و ب ارسالی درج نماید.
۳۳٫ کلیه پیشنهادات واصله راس ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۲/۴/۱۳۹۵ باز و قرائت خواهد شد. حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان آنان در جلسه مذکور بلامانع می باشد. لازم به ذکر است حداکثر ۳ روز کاری پس از این تاریخ پیشنهادها بررسی و برنده مناقصه اعلام خواهد شد.
۳۴٫ شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حقی برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای اداره نمی نماید.
۳۵٫ اداره کل در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار است.
۳۶٫ فسخ قرارداد منعقده از طرف اداره با یک هفته اعلام قبلی و از طرف پیمانکار با دو ماه اعلام کتبی قبلی و موافقت اداره مجاز خواهد بود.
۳۷٫ پیمانکار مسئول کلیه تعهدات خود نسبت به اشخاص حقیق و حقوقی بوده و اداره هیچ تعهدی در این خصوص ندارد.
۳۸٫ پیمانکار موظف به رعایت کلیه تذکرات نمایندگان اداره خواهد بود.