social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

پنجشنبه1402/1/24

18:53:1

371

پیام دعوت محمد سروش سهیلی راد مدیر کل استاندارد هرمزگان جهت شرکت مردم خداجو و خانواده بزرگ استاندارد استان هرمزگان در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم  

  امام خمینی(ره) :    "روز قدس، روز اسلام است".  

روز جهانی قدس یادآور  یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی نمادین، با شکوه و گسترده، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی جلوه گر سازند.
ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است و   با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله) مبنی بر نابودی اسرائیل در آینده،بی شک پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد.  
ملت ایران در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزارخواهد کرد و
 در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مومنان روزه دار و خداجو با مشت های گره کرده به میدان می آیند و در صفوف به هم فشرده فریاد آزادی خواهی سر می دهند.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات  مومنین و روزه دار و خداجو از همه اقشار جامعه بویژه خانواده بزرگ استاندارد  استان هرمزگان جهت شرکت فعال در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می نمایم . باشد که با این حضور دشمن شکن در مسیر اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گامی استوار برداشته و اعمال ما  مرضی رضای حق باشد.
وعده دیدار ما :
روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت 9 صبح میدان امام خمینی شهرستان بندرعباس