پیام مدیر کل استاندارد هرمزگان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد هرمزگان محمد سروش سهیلی راد با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت . در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و مجاهدت  بزرگ مردانی است که با ایثارگری و جانبازی و نثار خون پاک خود از کیان این مرز و بوم و ارزش های دین مبین اسلام دفاع کردند. هشت سال دفاع مقدس ، نشانه سربلندی و عزت ملت بزرگی است که با وحدت و همدلی برای حفظ تمامیت ارضی کشور خود مردانه جنگیدند. آگاهی بخشی در خصوص اهداف دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در گام دوم انقلاب از ضروریات اقدامات فرهنگی کشور در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان به شمار می رود.  با تکیه بر این هدف بر خود واجب می دانیم که از تمامی ظرفیت ها در جهت توسعه و تقویت ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده نماییم.
اینجانب ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ، این ایام غرور آفرین را حضور ملت شریف اسلامی به ویژه خانواده های معزز شهدا ، ایثار گران ، آزادگان ، رزمندگان تبریک عرض نموده ، از درگاه ایزد متعال توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله عالی) مسئلت می نمایم.

 
محمد سروش سهیلی راد مدیر کل استاندارد هرمزگان