ديدار مديرکل استاندارد هرمزگان با نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: حامی اداره کل استاندارد هرمزگان در جهت توسعه استانداردها در استان هستیم .
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد هرمزگان، محمد سروش سهیلی راد مدیرکل استاندارد با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بندرعباس با ایشان دیدار و گفتگو کرد .
در ابتدای این جلسه مدیرکل استاندارد به تشریح وظایف و عملکرد اداره کل استاندارد هرمزگان پرداخت و گزارشی از اهم اقدامات انجام شده در خصوص نظارت دقیق بر حسن اجرای استانداردهای کالاها و خدمات در استان ارائه نمود. سهیلی راد بر کنترل کیفیت کالاهای وارداتی به منظور جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و گفت: با همین هدف، تسریع در ترخیص کلیه کالاها بویژه کالاهای اساسی با جدیت در حال پیگیری و انجام است .
وی افزود که در همین راستا در ماه جاری با مساعدت مرجع قضایی و پیگیری اداره کل استاندارد میزان 12840 تن برنج وارداتی تعیین تکلیف و پس از اصلاح فرآیندها بر طبق ضوابط استاندارد مربوطه، جهت استفاده مردم ترخیص و وارد کشور شد .
درادامه حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ضمن تقدیر و تشکر از گزارش مدیر کل استاندارد هرمزگان، عملکرد این اداره کل را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در جهت توسعه استانداردها و استقرار کیفیت حامی و پشتیبان مجموعه استاندارد استان هستیم .
دکتر عبادی زاده وظایف حاکمیتی سازمان ملی استاندارد ایران را مهم و حیاتی ارزیابی کرد و بر نظارت عالی در بررسی کیفیت کالاها بویژه کالاهای سلامت محور درجهت تامین سلامت و ایمنی جامعه تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تمامی ظرفیت ها و همراهی همه بخش ها گامهای بلندی در مسیر توسعه پایدار استان هرمزگان برداشته شود .

سایر تصاویر: